Gzmbkr bende ayni seyleri yasadim. Kuzenlerim, arkadaslarim icinde ilk evlenen ben oldum. 4 yil cocugum olmadi, benden sonra evlendn herkesin bebegi oldu, bende hepsine sevindim, hepsini gormeye gittim. Hic onlarin neden oluyor benim olmuyor diye dusunmedim. Ama etrafindaki herkesin, bak falan kisi senden cok sonra evlendi onun oldu senin niye olmuyor derdi. Ya da doktora gittin mi, esinde mi sorun var diye soranlar bile vardi. Hep aglardim ve yalvarirdim allaha. Sonra tup bebek yaptik ve oldu cok sukur. Herseyin bir zamani var, sabir bizden. Senin sorun ne bilmiyorum ama uzun sure olmadiysa ve imkanin varsa hic beklemeden tup bebek oneriyorum. Tevekkul allah, veren o. Dua etmekten ve istemekten baska careniz yok. Rabbim kucagini saglikli evlatlarla doldursun. 🤲🏻