portakalsekeri kanama leke leke oldu diye bende basta agrimda olmayınca bekledim randevu da iptal oldu o ara doktorun sezaryenleri vs yüzünden bende inatla dedim bekliycem agrimda yok nasılsa dedim az daha düşük yapıyormuşum dikkat edip muayene olmakta fayda var gebelikte kanama çok istenen birsey degik hele ki baslarda düşük riski belirtisi