Karacaaa portakalsekeri yeni kan testi yaptim betam 5099.1 cikti canim acilden girdigim icin doktor gebelik var dedi bana cok yuksek geldi neden olabilir acaba kimyasal da ondan mı
Liliss 2 gunde bir kan verip kontrol sağlıyor doktorlar böyle kanama durumlarında doktorun neden istemedi ki