Derya91 düşüğü kendin yapıyor olman iyi canım kürtaj olmaktansa kendin düşür daha iyi bende düşük yaptım martta düşük yaptım Nisa’nda adet gördüm mayısta tekrar hamile kaldım doktor kürtaj değil de kendin düşürmen daha hızlı gebelik olmasına yardım eder demişti 3 ay rahmini dinlendir ama çok istiyorsan ilk adetten sonra tekrar yapmaya başlayın dedi hemen ilk ayında kaldım geri pazartesi 17 haftama gireceğim inşallah üzülme ağla ağla ama asla neden benim başıma geldi niye Allah aldı deme unutma Allah’a tevekkül edersen rabbim yanında olur ben bi düşürdüğüm gün çok ağladım sonra herkese Allah verdi Allah aldı dedim normal yaşantıma devam ettim ahirette görüşmek ümidiyle diyerek ve ertesi ay rabbim yeniden nasip etti şükürler olsun bana da doktor hiç bişey yapmamıştı ilk 3 gün kanama oldu 3 gün bekle geçmezse gel dedi 3.gün başladı düşük hemen doktora gittim vücut bebeği atıyor kalbi durmuş dedi düşül yapacak bebek küçük olduğu için kendi düşürebilir dedi gece 3den sabah 7ye kadar sancı çeke öeke düşürdüm bebeği baya parçalar düşürdüm zorumla resmen sonra sabah doktoru aradık düşük sancısı azaldıysa karınız rahatladıysa iki tane parasetamol içsin dedi bende içtim sonra uyuya kalmışım çok sancısı olursa iboprofen içsin demişti ben yurtdışındayım canım neyse sonra doktor sabah geri Aradı durum nasıl diye bende sancım var kanamam çok dedim ped tak 1 saat bekle tamamen doluyorsa arayın beni dedi dolmuyordu doktor tamam korkma dedi sonra adet gibi devam etti kanamalarım eve doktor geldi bi kontrol edeyim diye baktı pede falan gayet iyi korkma dedi kan yapacak şeyler ye dedi ertesi hafta da kontrol için gittim iki doktor birden baktı rahim gayet sağlıklı ve yumurtalar iyi görünüyor dedi ve ben yine hamile kaldım üzülme vardır bunda da bir hayır