Derya91 anladığım kadarıyla kimyasal gebelik oldu, buna düşük bile demiyorlar esasen. Yani canınızı sıkmaya gerek yok elbette her türlü insan üzülüyor ama mühim olan yıpranmamak. Doktorlar kandaki değer bu kadar yükselmeden olan düşükler için korunmaya gerek olmadan devam ettiriyorlar. İlk gebelikse şunu düşün ve rahatla, çok şükür ki en azından hamile kalabiliyorsun bunu öğrenmiş oldun. Sıkma canını her şey çok güzel olacak ve sen harika bir anne olacaksın :)