cito83 bende bilmiyorum da tam olarak bildiğim kadarı bebeği ya anne karnında öldürür yada düşürür veya doğduktan sonra Boğmaca olarak öldürür bu çirkin sıfatta bi kadın insanların soyunun yurumesini istemezmis diye biliyorum internetten okudum kadar canım ben gittim okundum hocaya bel bağı hemayil yaptım Allahin izniyle inşallah bir daha olmaz aynısı