Mervexxx geçmiş olsun 💐 benim ilki suniyle olduğu için ben doktoruma laf arasında ilki suniyle oldu 2.yi kendi sancımla doğurmak isterim demiştim oda suni yerine fitil koyarız suni kadar sancılı değil dedi. Fitil rahimi yumuşatıp açılmayı sağlıyor , açılma oldukçada kendi sancımız geliyor sanırım tam açılma olmazsa tekrar suni sancı veriliyor tabi . Bakalım benimde bildiklerim bu kadar persembe yaşayıp göreceğiz 😅 ama korkmayın gerçekten ilk verildiği zaman hafif adet ağrısı gibi oluyor son saat biraz can yakıyor ama oda artık bebek gelme aşamasında oluyor . 2-3 ıkınmaya bebiş kollarınızda ve onca sancı bi anda yok oluyor sanki sancıyı çeken başkasıymıs gibi oluyor🥰 10 tane doğursam suni sancı deseler yine kabul ederim acılı ama sonu çok güzel bi süreç 🥰