Perşembe günü 39haftalık oluyorum ama ultrasonda 3 hafta geriden geliyor doktorum beklemek riskli olur dedi fitille doğumum başlatılacak 🥲 ilk doğumumda suni sancıyla olmuştu fitil verilmemişti, umarım fitille doğumum gerçekleşir hem mutlu hem üzgünüm keşke gelişseydi bebeğim 😢 ama hamileliğin başından beri hep sorunlu geçti . Bulantılar ayrı, Covid oldum , safra taşından hastanede yattım, pankretit oldum , böbreklerimde genişleme , taş oldu hersey var maşllah 😅 umarım doğumum güzel geçer . Var mı benim gibi Perşembe doğum yapacak olan ? Günler geçmiyor