Mervemrym Arkadaş doğru söylüyor aynı bende öyle hatta suni sanciyi özellikle istiyorum ebelerden çünkü daha çabuk doğuyo öyle pazartesi ben girecem inşallah doğuma sendeki rahatsızlıklar bendede var cnm ayrıca serklajliyim bebek doğacak ama dikis tutuyor 37 haftalık olacam yarın