alparslanin_annesi canım sen niye bunların kafaya takıyorsun ki bebeğimolsun diye uğraşıp didinen insanlar var onları düşün bi dua et rabbim seni uğraştırmadan nasip etmiş. Bak bana Bebek için bile 1 senedir uğraşıyorum tüp bebek yöntemiyle 1 sene içinde sadece DR a verdiğim para 15 bin TL bunun ilacı vs’i yok içinde. Geçen hafta eşim eczaneye 650 TL ödeme yaptı bu hafta da ben 250 TL daha ödeme yaptım. Ne karnımda, ne bacaklarımda ne de kalçalarımda morarmayan yer kalmadı ne oturtabiliyorum be de kalkabiliyorum ben ne yapayım verdiği ilaç desen krize sokuyor insanı dünyadaki herşeyden nefret etmeye evin duvarları üzerine üzerine geliyor gibi oluyor. 11 çeşit iğne ilaç kullanıyorum bunların kimisi günde 6 tane kimisi 2 sefer. Ama olsun bebeğim iyi koşunda gerisi boş diyorum çünkü bebek için ne kadar uğraştığını eşim ile ben biliyorum. Bence sen de bunları düşün ve bebeğinle hayatın keyfini çıkar…