SgeceC çok teşekkür ederim biraz daha iyi geldiniz bana evet bizde istemiyorduk erken die ama kaza işte ben hamile olduğumu öğrendiğimde inanmamıştım bile 6 test olmasına rağmen çocuk doğduğunda üstüne aşırı düşeceğimi de biliyorum ama daha ayak uyduramadımne evliliğe ne hamileliği birde ağır geçince yordu beni e bide ilk gebelik ve 3 ayda olunca arada bağımız da oluşmadı haliyle şükür üniversite de bitti birtek alttan dersler için gelip gitmekle uğraşıyorum sınavlardan dolayı bilmiyorum psikolojiyi nezaman atlatırım nasıl atlatırım hayatim nezaman normale binecek ama şuan aşırı yorgunluk zamanlarım inşallah düzelir hemde tez zamanda yoksa kaldıramıyorum artık 🙂🙂🙂