Neyden kimden çekiniyorsun, bırak insanlar istediğini düşünsün 😊 senle bebiş iyi olun da varsın karnın erken çıksın, varsın insanlar dönüp dönüp baksınlar. Evet çok gençsin ama güzel yanından bak, genç anne olmanın da avantajları var. Her şeyine yetişebilen enerjik bir annesi olacak inşallah 😊
Bir de bebişler bizim hissettiklerimizi hormonlarımızdan anlayabiliyor, hissedebiliyorlarmış. Dolayısıyla da etkileniyorlarmış. Hayatım karardı vs gibi düşünme, belki de hayatının ışığı güneşi olacak bebişin 😊