Herkesin bünyesi farklı kimisinde açılma daha hızlı olur kimisinde daha yavaş. 2 gün suni sancı aldım ilk sadece 2.5 cm açılma oldu. Ertesi gün 15te baktıklarında 5 cmdi ama yarın saat sonra tam açılma oldu. Ne zaman ne olacağı belli olmaz. Dayanilmayacak hiçbir şey yok. Bir can getiriyorsunuz dünyaya kolay olur mu hiç 😊 Allah tez zamanda sağlıkla kavuşmayı nasip etsin tüm anne ve bebeklere🤗