Alvindmrkl Nurcanatila6 ben de sezeryan ile bitirdim canım çok şükür gözümüz Aydın bebiş sağlıklıdır inşallah sen de hastanedeyiz hala yarın çıkacağız inşallah
Hulya0621 Nurcanatila6 hayırlı olsun çok geçmiş olsun . Sezeryaniniz nasıl geçti benimde 1 hafta sonra olucak çok korkuyorum