Nurcanatila6 4 saattir yiyen biri olarak açtım bu başlığı korkmayın valla korkcak bir şey yok bende korkuyla geldim ama bu ne dedim açıkçası 😂 ki ona rağmen açılma falan da olmadı sezeryana gircez😁
patilibalik Nurcanatila6 ya suniden çok korkan var. Normal sancıyla arasinda çok mu fark var çok merak ediyorum neden istemiyorlar 🥺 Benimde az kaldı doğuma okudukça stres oluyorum
Alvindmrkl Nurcanatila6 canım benim arkadaşım sabahtan başlamış gece 12 de doğurmuş suni sancı ile şu an ben de senle aynıyım sabahtan geldim serum verdiler lavman yaptılar 2 kere nst ye bağlandım biraz ağrılarım başladı
Merveikratanem patilibalik korkma canım sancı 100 üstüne çıkınca doğum başlıyor suni sancida aynı 100 çıkana kadar fark yok kendi sancı yerine sadece suni sancı veriliyor bence abartıyolar
Nurcanatila6 patilibalik ağlayarak geldim stresten kaç kez öldüm dirildim ama afedersin sancı da hiçbir b… Yokmuş 😂 hiç korkma 💜
Alvindmrkl Merveikratanem evet neden sadece 4 saat verdiler ki ben de şu an ağrıları hissetmiyorum korkulacak bir şey yok ki yeter ki doğum başlasın
Alvindmrkl Merveikratanem bence de abartıyorlar şu an ben de suni sancı alıyorum adet sancısı gibi sadece geldi şu an sabah bağladılar
Nurcanatila6 Alvindmrkl Benim de başladı bir görsen kağıdı ama ebe iki kere baktı bu sancıya daha bir gram açılma yok şimdiye kadar doğması gerekti dedi yok yani gelen giden çıkardılar suniyi😁
Nurcanatila6 Alvindmrkl yaptılar sabahtan da şimdi bir şey demediler.sezeryan olcak ya yenir mi ki bir şey bilmiyorum ki
Nurcanatila6 Alvindmrkl bu sancıya gelmediği için ve kemik darmis biraz beklesekte değişen bir şey olmaz boşuna zorlama kendini dediler e baktık mantıklı diyor beklesek boş bari olsun bitsin ne yapalım nasip böyleymiş demek ki
Alvindmrkl Nurcanatila6 aynen bende bir şey anlamadım ki sancıdan kıvranmadım yani serum yarım kg ve çok yavaş
Merveikratanem Nurcanatila6 30 saatte gelen geldi açılman kaç santimdi suni sanci verildiğinde tabiki hayırla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim senin isteğin bebeğin ve senin sağlığın önemli
Alvindmrkl Nurcanatila6 hadi ya beni bekletecek gibiler sıkıldım şu an sancımda çok yok ya bağladılar ama 4 saat oldu benim de sancı bir ara geldi şu an yok
Alvindmrkl Nurcanatila6 aynen nasip kısmet bana bir şey demediler bakalım ? Hayırlısı tabi ki ne zaman sezeryan