cennetomrummm21 Sibelosman Ekşiden Tiksindim Hamileliqim Boyunca Hiç Yemedim Hep Tatlı Hep Tatlı 30+2 Haftaliqim Ve Kızım Olacak 🤗
Sibelosman Mmlek tatlım yorumlarda da okudum ama çoğu eksı acılı Oğlum olucak dıyor deyim acaba tam tersi mi 😂😂
Simgem1919 Sibelosman sürekli ekşi istedim hatta yaprak sarmasına limon sıkıp sıkıp yedim mandalina portakal ama oğluşum oluyor 🤣🤣
FilizAknAydmr Sibelosman valla alakası yok ben ilk başlarda hep ekşi yedim geçen hafta detaylı ultrasonda öğrendim ki oğlum olacak 🙂
Burcummmm Sibelosman limon ve limonlu sirkeli hersey yazın deli gibi limonlu dondurma ki hiç sevmem 😅 oğlum oluyor cok az kaldı 💙💙🤲🏻
Bebetonunannesii Ben ikisini de yiyorum eşim dio insan senin yediklerinden yorum yapamıyor tatlı da yiyorsun ekşi de 😅🙄🤷♀️
Hilalmama Sibelosman Canım deli gibi ekşi çekti hala da çekiyor turşuyu bi yandan yiyip diğer yandan suyunu içiyorum benimki kız benimki tuttu ama herkesin ki tutmuyor
incimercan Sibelosman ekşi çok severdim, tatlı ile kusardım gebeliğin başında, hatta her gün limon yerdim, ekşi gelmiyordu çok rahat yiyordum. Kızım olacak🧿
Gamze1351 Sibelosman bnce değil kizimd. Çok tatlı yedim şimdi ikinciye hmaileyim 17+5 haftaligum hamileliğimin basindan beri ekşi şeyler yiyom cinsiyetini ogrenmedim de 👍☺️
2melekannesii___ Sibelosman Ilk gebeligimde çok aşırı tatlı yerdim kızım oldu. Şimdi hem tatli hem ekşi anlamadım 😂