Liyaa-22 Ekşi yiyordum bastada şimdi de limon özellikle kızım olucak Allah’ın izniyle 19. Haftadayiz artık tatlı şeyler de yiyorum ama
kucukcivcivim Hiç tatlı çekmedi canım ve normalde sevmeme rağmen yesem midem bulandı tatlıdan. Ekşi ve tuzlu çekiyor genelde canım. Kızımız olacak 🙃
Mavistez Sibelosman acıyı eksiyi ve eti çok canm isterdi iki kizimdada alakası varmı bilmiyorum ama eksi yiyip oğlu olan arkadaşımda var
2melek_annesiii Sibelosman kızımda hep tatlı yedim oğlum olacak yine tatlı yiyorum 😂😂 galiba ben tatlıyı çok seviyorum 😂😂
Toprak_hira59 Sibelosman 2 hamileligimdede hem tatli hem eksi ne gorduysem duyduysam aserdim resmen 🤣
Kubrabasar Sibelosman benim de 33+4 hayatımda yemediğim yiyemediğim kadar tatlı yiyorummmn oğlum olacak inşallah hayırlısyla bende tutmuş durum 😅
EbrarLinaBebek Sibelosman hep ekşi ve tatlı şeyler canım istedi annem pastaneci olmasına rağmen oradan hiç bişey canım istemedi ve yiyemedim kızım olucak inşallah
Basaknergiz Sibelosman ### hamileliğimin başından beri tatlı çok fazla yiyorum böyle laflara inanmazdım erkek olduğunu öğrenene kadar doğuruyorum atlıyı 😃
Zeren0908 Sibelosman vallaha ikisinide çok seviyorum özellikle çikolata ❤🥰 kızım olucak Allahın İzniyle
Esmakks Sibelosman şuan hem ekşi hem tatlı cinsiyeti bilmiyoruz henüz🤣 ilkinde sadece ekşi kızım oldu🥰