iki_bal_annesi58 Deryaerkan Rabbım sana bağışlasın canım maşallah o zaman defne isminden vazgeçmiyim ben ilk kızıma nasip olmadı başka isim bulduk bu sefer kacirmiyim çok teşekkür ederim cevap verdiğin için ❤️
kucukcivcivim Ben de bir türlü bulamıyorum isim, Elif ismini istiyorum ama ona bile laf edildi o isim koyulmaz diye. Kafayı yiyeceğim artık :)
Annevecanliblog Miraymelek Bade inci lara ece eva su bizim de ihtimallerimiz. Ben kısa net isimleri seviyorum. Uzun iki tane isim hayatta zorluk yaşatıyo sadece insana bence 🙈
Zehraaaaaaaaaaa Annevecanliblog ece ismini bende çok beğeniyorum bende kısa isimleri daha cok seviyorum:) Eliz Ece ya da Ece Nil koymayı düşünüyorum ☺️ Azra Afra Bade Yade Nil Ece Eliz Neva Rüya Sahra da benm beğendiğim isimler arasında :)
annesivekizi 35SD28 benim kızımın adı da Rana çok beğeniyorum🥰 bi bebeğim daha olacak kız olursa ona da Rana koycam nerdeyse😂
Eliffefee Esila1Rabia2 ne kadar şanslısınız maşallah bnumde bir oğlum var inşallah ikinci de kız olurr ❤️🤲
Aslitemiz Miraymelek ay öykü koyun seslenmesi çok Güzel oluyor yani isimle ilgisi varmı bilmiyorum ama karakterleride çok mülayim sakin ve çalışkan oluyor özellikle ebrarlar 😊