Orsem Bizim de daha cinsiyet için çok erken ama evlenmeden önce hep bir kızım olursa adını ASEL EFNAN 🌸 koyacam dedimştim bakalım nasibimizde hangi meyve olacak 😃
Mmlek Miraymelek Tomris koyacağım ben ama Aybüke, Bengü,Buğlem,Aybala,Umay gibi isimlerde hoşuma gider
Yeniannee25 Bende Almila ile Alin arasında kararsızım 🤤 Ama Liya , Lina , Şûra , Eylül , Erva , Ebrar , Melisa , Alina , Ayris , Tomris isimleride çok güzel fikir olsun sizede
Gulsam Sara2712 cok kararsiz kaliyorum bu isim konusunda🙈 ilk kizimda bukadar zorlanmamistim. Ücüde cok güzel isimler
Bendiyebiri Miraymelek benimde Allah nasip ederse kızım olacak 21+6 dayım 🥰 isim konusunda çok kararsızım hep kızım olsun istemiştim çok şükür rabbim verdi ama isim bulamıyorum 🙄 şöyle bende bikaç isim bırakayım. Lalin (bizim soyadımızla çok uygun oluyor 😄) Alya Berra Belinay Defne İnci Turna Almila Derin Asel Belki sizde bunlardan birini beğenirsiniz 🤗
Aytis Bir kızım var 8 yaşında ismi Selcan Su i❤️kinciyede kızım olucak Allah’ım nasib ederse ismini Azra Ada düşünüyoruz❤️❤️
Zehraaaaaaaaaaa Annevecanliblog ece ismini bende çok beğeniyorum bende kısa isimleri daha cok seviyorum:) Eliz Ece ya da Ece Nil koymayı düşünüyorum ☺️ Azra Afra Bade Yade Nil Ece Eliz Neva Rüya Sahra da benm beğendiğim isimler arasında :)
Annevecanliblog Zehraaaaaaaaaaa hepsi çoksel aslında ama yade söylenirken karşıdaki anlayamabilir eliz de elis mi eliz mi diye zor olabilir onları eledim ben 😂 karar verince söyleeee
Melekk-911 Kızım olursa güneş Oğlum olursa Mustafa Ata yada Mustafa efe koymak istiyorum. Tabi bunlar benim fikrim henüz eşimle konuşmadım hiç 🤭😁
Ozgebhb Ada 🏝 Ada ismini çok çok çook beğeniyorum :) doktorumuz cinsiyeti için %80 erkek deyince ada’m (hayallerim) sular altında kaldı 😅🤣🥲🥲