Betus34 yanlış anlamazsanız kendi nacizane fikrim çocuklarımıza özellikle kız evlatlarımıza güzel isimler bırakmalıyız, balım aşkım, türü isimler ilerki yaşlarında sorun olabilir düşünsenize yedi yabancı ona balım diye seslenecek… bence iyi düşünün fakat karar yine sizin.