Esay_50 Kizlar bende 3. Kiz galiba ama iki kizimin isimlerini yazim fikir olsun bide banada fikir verin 3. Ne olsun Kizim Eslina Kizim Aysima
elisamelisa101 Esay_50 elisa bence hem uyar diğerlerine de :D benimde kızım olacak inşallah elisa olacak adı çok begeniyorum
Miraymelek Aslitemiz benım ilk kızımın ismide ebrar İkinci de biraz zorlandık. Defne ve öykü düşündük ama karar veremedık henüz doğuma az kaldı bakalım inşallh buluruz güzel bi isim
Stabu Afra Gece olucak benim de kızımın ismi 😌 hiç aklımızda yoktu cinsiyeti öğrendiğimiz 5 dk içinde eşimle beraber bulduk 😍
Cocolingo Ben İnci, Verda, Alâ arasındaydım eşim tutturdu zeynep diye Zeynep Alâ’da karar kıldık Zeynebin yanına uyuyor 🤗 diğer iki isim hep kalbimin bi köşesinde kaldı belki başkasına fikir olur
Minigin_annesi0 Cocolingo benim eşimde illa Zeynep istiyor ablasının karnında ölen bebeğinin adı Zeynep olacakmış o yüzden koymak istiyo bizde yanına bi isim bulamadık Zeynep Hafsa Zeynep hüma yada Zeynep Ahsen var aklımda şimdilik ben nefes çok istiyodum ama zeynebin yanına uymuyo
Aslitemiz Miraymelek ay öykü koyun seslenmesi çok Güzel oluyor yani isimle ilgisi varmı bilmiyorum ama karakterleride çok mülayim sakin ve çalışkan oluyor özellikle ebrarlar 😊
Gunslsln Ben havin istiyorum ama henüz eşimi ikna edemedim ve iki isim koymayı düşündüğüm için yana yana diğer ismi arıyorum ☺️