Alvindmrkl binbir binbir ben 40+5 şu an doktora gidiyorum fazla beklemek iyi olmaz dedi doktor sizin baya bekletmiş
Kama7_ binbir ben dee artik cok endiseleniyorumm..39 haftamdayim ama ilk dogumum 42 haftaya kaldi da,suni sanciyla dogurdum.InsAllah bu sefer zamaninda kendi sancimla olsun diye dua ediyorum hep.Her kese kolay dogumlarrrr🙏🥰
Minisi binbir maşallah diş çıkartıp gelecek Bebişler heralde 😂 40+0 ız 1cm açılma vardı sancı nst arası denk gelmiyor salıyorlar eve 😂 bakalım bugün kontrol var 🤷🏼♀️
1efeannesi binbir merhaba cnm sende benim ilk doğumumdaki gibi olmuşsun oğlum 42.hafta bittiği gün geldi zaten kontrolüm de vardı o gün sabah saat 4 buçuk gibi uyandım sancıyla baktım suyum da geliyor yavaş yavaş ama ilk olduğu için çok korkmuştum normal istiyordum en sağlıklısı diye inat ettim çok şükür normal oldu ama anne karnında çok durduğu için vücudu çok kurumuştu her tarafı yaraydı sürekli banyo yaptırıp masaj yağıyla yağladım yumuşasın diye çok şükür geçti
Ozie1993 binbir neden bu kadar bekletiyorlar merak ediyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Bende 40 haftalığım doğuma son 6 gün tık yok delirecem 😪😪😪
binbir Anneminik evet benim de ilk korkuyorum ama bu durumunda bitmesini istiyprum hastanedeyim inşallah bugün gelir artık
Anneminik binbir benimde carsamba randevum var eger hala hersey normal olursa sezeryan talep edicem sizinde hakkinizda hayirlisi olsun saglikla kavusun insallah
1efeannesi binbir amin canım amin allah’ım bütün kadınlara yardım etsin ben 13 saat sancı çektim çoğu şeyi hatırlamıyorum kaç kere ayılıp bayıldım bilmiyorum 13 saat sancı çekip 13 dk da doğurdum😂😂
Su-145 binbir kızlar acil yardım !!! Geceden beri adet olcakmışım gibi bir ağrım var hala geçmedi tuvalete gittim nişanım geldi sizce napıyım? Doğum başlamış mıdır ?
MD00 Bugün 40+1 iz herhangi belirti falan yoktu doktor kontrol yarın alt muayene vs olacak artı yatış olacak doktor artık daha fazla kalması sorun olabilir dedi ,kaka falan yemeden dolayı ..hakkımızda hayırlısı bakalım