Kubra2721 Hat90 benimde öyle. Bebisin kuvetini sicak suyla doldurup oturuyorum icine 🙈 kendinden önce anasi kullaniyor
Kubra2721 binbir bende 🥺 ama gelmeye niyeti yok 1 2 parmak aciklik var yumusama var ama sanci yok sadece adetmisim gibi hafif bi kasik agrisi gunlerdir
Sevval1234 binbir benim de ilk gebelik öyle söyleyince sormak istedim hayırlısı canım Allah kolaylık versin inşallah hepimize
Nazi_Agayeva98 binbir Bende 40+3 oldum hic bir belirti yok bir tek yumsalma var birde bel agrim suni sancida istemiyorum korkuyorum sunj sancidan
mcansu Nazi_Agayeva98 aynen bende suniden de sezeryandan da korkuyorum. Sıcak su yürüyüş merdiven korumasız ilişki hurma hepsini deniyorum yok. 😅 Doktorlar Kasım başını görsek yeter diyordu erken doğum durumum vardı Kasım bitti oğlum hala yok.
Zizmirim İyi geceler bende 40+ 3 deyim. Kızlar erken gelir dediler hep heveslendim ama tık yok. Artık telefonlarımı “hayır hala doğurmadım “ diye açıyorum allah hepimizin yardımcısı olsun. Ben stresliyim çok
Nazi_Agayeva98 Zizmirim ayni bende oyleyim herkes merak ediyor soruyor cok stess yapiyorum 41 haftaya kadar beklemek istiyorum olmazsa sezeryan olucam suni sancidan korkuyorum cok
Nazi_Agayeva98 mcansu bende sezeryandan hic korkmuyorum fakat suniden cok korkuyorum beklicez 41 haftaya kadar bakalim ne oluyor
Zizmirim Nazi_Agayeva98 evet bende aynen , bide bebek kanala inmemiş ben normal için bekliyordum ama hiç Açılmanda yok dedi doktor karar senin ama kaldıkça içeride bebek kilo alıyor zorlaşır doğumun dedi 😞
mcansu Nazi_Agayeva98 aynen bende beklemedeyim bakalım bide sözde bana erken doğum riski var diyorlardı Kasım başını göremez dediler hem de kaç farklı doktor.
iki_bal_annesi58 binbir https://www.google.com/search?q=Su+kordondan&tbm=isch&ved=2ahUKEwiwzdjK06r0AhVFx7sIHTBiBU0Q2-cCegQIABAC&oq=Su+kordondan&gs_lcp=ChJtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1pbWcQAzoKCCMQ7wMQ6gIQJzoHCCMQ7wMQJzoECAAQAzoFCAAQgAQ6BAgAEEM6BwgAELEDEEM6CAgAEIAEELEDOgQIHhAKUMgIWOwrYK8uaAVwAHgAgAGwAYgBkhCSAQQwLjEzmAEAoAEBsAEFwAEB&sclient=mobile-gws-wiz-img&ei=H9yaYfDBOMWO7_UPsMSV6AQ&bih=583&biw=360&client=ms-android-huawei-rev1&prmd=invx#imgrc=8bF-omISFwb7BM 😂😂😂😂😂😂
_yagmurcuum_ binbir bizimde öyle hayır yani zaten karnımda olduğu halde uykumdan ediyor madem öyle doğsun da uyutmasın en azından severim çektiğimiz çileye değer diyorum 😂
_yagmurcuum_ EbrarLinaBebek bende öyle valla yarın kontrol var inşallah nstde sancı çıkar diye dua edicem bollll booool tuvalete gidince peçeteye akıntı gelmiş mi diye bakmaktan gözlerim Şaş oldu artık zaten gece karnımda uyutmuyor bari doğsun da en azından gece uykusuzluğuma değer severim 😂