Esssmom binbir hiç sancım yok açılma da yok doktorum önermedi tavsiye etmiyorum suniyi dedi ben de tamam dedim.
binbir Esssmom hayırlısı olsun ya inşallah sağ salim kucağımıza alırız bebişleri belki benimde yarın doğum olur çıksın kuzum artıkın 😒
Kubra2721 binbir bende 🥺 ama gelmeye niyeti yok 1 2 parmak aciklik var yumusama var ama sanci yok sadece adetmisim gibi hafif bi kasik agrisi gunlerdir
Zeytinlimon binbir 40+5 deim şuan 41.0da doğum başlatcak dr um artık zaman doldu diye devlete mi gidiyorsunuz özel mi acaba dr ne kadr süre bekleyeceğiz dedi acaba🥺
Anneminik 40 haftalik olucam bende artik bi belirti aramaktan yoruldm suyummu geldi kananammi var ahh sancimmi var normal dogumu bekliyorum ama korkularim zirvede nasil olucak diye ilk gebeligim sizinde oylemi 😩
binbir Anneminik evet benim de ilk korkuyorum ama bu durumunda bitmesini istiyprum hastanedeyim inşallah bugün gelir artık
Kubra2721 Hat90 benimde öyle. Bebisin kuvetini sicak suyla doldurup oturuyorum icine 🙈 kendinden önce anasi kullaniyor
EbrarLinaBebek _yagmurcuum_ ay içimden geçenleri yazmışsın bende 36+5 im 37 38 olunca doğum kendiliğinden başlasın diye dua ediyorum tabi Herşey den önce sağlıkla kavuşalım ama 3 haftadır ağrılarım kramplarım fena doğurayım istiyorum
_yagmurcuum_ EbrarLinaBebek bende öyle valla yarın kontrol var inşallah nstde sancı çıkar diye dua edicem bollll booool tuvalete gidince peçeteye akıntı gelmiş mi diye bakmaktan gözlerim Şaş oldu artık zaten gece karnımda uyutmuyor bari doğsun da en azından gece uykusuzluğuma değer severim 😂
DenizveKumsal 38+1 bebiş çok aşağıda yürürken otururken zorlandığımı hissediyorum artık 3-4 gündür ama hala doğum başlamadı sadece bel ağrım var o kadar 😬🙄
Gunesim1 binbir neredeyse 42 olmuş. Doktor bir gün verdi mi başlamazsa suni sanciyla ya da fitille başlatmak için?