yigitege_annesi binbir 😂😂az daha dursun içerde doğdıgu gibi okula başlar.. Tutmaya çaliş genelde doğuramıyrıum postu açan kişiler ertesi gün hikayelerini paylaşiyor sen iki güne doğururusn bnece
Kubra2721 binbir Yalniz degilsin malesef bizimkide gelmiyor 🤦 Annem artik dişleri cikacak diyo 😅😅😅 squat yapmaktan merdiven cikmaktan dizlerimde mecal kalmadi ama bu bebis gelmiyo 🙈
kizannesii90 binbir bende 40+2 deyim. Senin durum benden vahim 😅 artık doğuramicam galiba hep böyle kalıcaz diye düşünmeye başladım 😅 şimdiye kadar bekledik bir kaç güne gelirler inşallah sağlıkla 🤭
binbir yigitege_annesi 😅😅😅10 kim demiş hamilelik 9 ay diye bizim ki 10 u tamamlıyor 😂hadi inşallah yarın kontrolümüz bileydim önceden paylaşırdım 😉😂
_yagmurcuum_ Ay bu uzatmaları görünce içime bi sıkıntı düşüyor ben 36+5 im doktor 38 de doğurursun diyor şimdiden ağrılarım var 42 ye kadar beklersek düşünemiyorum 😂
EbrarLinaBebek _yagmurcuum_ ay içimden geçenleri yazmışsın bende 36+5 im 37 38 olunca doğum kendiliğinden başlasın diye dua ediyorum tabi Herşey den önce sağlıkla kavuşalım ama 3 haftadır ağrılarım kramplarım fena doğurayım istiyorum
_yagmurcuum_ binbir yeri çok mu rahat acaba bizimki pek rahat değil gibi hep bi dönme çabasında uyurken sıkıştırayım azıcık sıkıntıya gelemez tıpayı açar belki 😂😂😂
binbir _yagmurcuum_ bizimki de çok hareketli uykudan uyandırmalar çok oldu ekmek elden su gölden beğenmiş yerini sanırım 😍😂
iki_bal_annesi58 binbir https://www.google.com/search?q=Su+kordondan&tbm=isch&ved=2ahUKEwiwzdjK06r0AhVFx7sIHTBiBU0Q2-cCegQIABAC&oq=Su+kordondan&gs_lcp=ChJtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1pbWcQAzoKCCMQ7wMQ6gIQJzoHCCMQ7wMQJzoECAAQAzoFCAAQgAQ6BAgAEEM6BwgAELEDEEM6CAgAEIAEELEDOgQIHhAKUMgIWOwrYK8uaAVwAHgAgAGwAYgBkhCSAQQwLjEzmAEAoAEBsAEFwAEB&sclient=mobile-gws-wiz-img&ei=H9yaYfDBOMWO7_UPsMSV6AQ&bih=583&biw=360&client=ms-android-huawei-rev1&prmd=invx#imgrc=8bF-omISFwb7BM 😂😂😂😂😂😂
_yagmurcuum_ binbir bizimde öyle hayır yani zaten karnımda olduğu halde uykumdan ediyor madem öyle doğsun da uyutmasın en azından severim çektiğimiz çileye değer diyorum 😂
binbir Kubra2721 valla herşeyi denedim doktıra sordum eşinle beraber ol dedi başka da önereceğim bişey yok dedi ama ne fayda 😆
Kubra2721 binbir bu hafta sicak suya oturdum dunki kontrolumde doktor rahim agzin yumusamis 1 parmak aciklik var dedi sende dene istersen ☺️
Sevval1234 binbir niye bu kadar çok beklediniz doğumu başlatmak gerekmez miydi bana doktor 41 e kadar beklicez sonra suniyle başlıcak dedi senin 41 i de geçmiş
binbir Sevval1234 benim doktorumda 42 nin başı için aynısını söyledi ilk gebelik diye suni sancı vermek istemediler sezeryanda istemiyorum o yüzden gidebildiği kadar gittik ama yarın yatış verir büyük ihtimalle
Sevval1234 binbir benim de ilk gebelik öyle söyleyince sormak istedim hayırlısı canım Allah kolaylık versin inşallah hepimize
Esssmom binbir ben de 40+5te yarın sezeryan ile doguracagim. Bu zamana kadar normal doğum için bekledim ama olmadı daha fazla beklemeye gücüm kalmadı çok şiştim ve yoruldum. Hayırlısı böyleymiş galiba