Benim 30. Haftadan beri oluyor kasılmalarım ama nst de sancı çıkmadıysa sıkıntı yok korkma ☺️ Bana da kayınvalidem akrabaları herkes kız çocuğu erken gelir erken doğurursun diye diye 28. Haftamda hastane çantamı bile hazırlattılar 28 haftadan beri onlara göre karnım düşük ve ben şuan 37. Haftadayım ne gelen var ne giden sen içini ferah tut bebişin ne zaman geleceğini biliyor hayırlı zamanda hayırlısıyla gelsin inşallah ❤️