_Aysgll_ CansuDefne07 ayyy vallaha kendimi gördüm şuan 😂 benimki de kız ama her gören erkek olcak diyip duruyo. Tabi sağlıklı olsun ne olursa ama çok bilmişler insanın canını sıkıyo 🤦🏻♀️
_Aysgll_ CansuDefne07 ben ilk başlarda çok takiyodum ya 😂 Hatta bı kontrole gittiğimde doktora da sorduydum tekrar 😂 oda artık çok büyüdü çocuk çok zor görmek diyip bakmamaisti bile 😂 Sonra bende bosvermeye alıştım
CansuDefne07 _Aysgll_ bende doktoruma söylüyorum gülerek bana böyle böyle diyolar diyorum. Onlar mı okumuş onca yıl diyo 😄