Derin34-23 Yok canım 15 güne gelir falan ne doktor mu onlar😂 Bazısının 28. haftada düşmüş diyolar ama 38. haftadan sonra doğuruyor o ne olacak😂 Sen kendini korkutma şimdiden için rahat etmezse de doktora sorarsın, bebek büyüdükçe baş aşağı olunca ağırlık aşağı doğru oluyor mantıken sırf bu yüzden hemen doğacak değil bence😅