Deletedmom177227 bak çok ta durumunu anlamadim ama ben hep ağlıyordum nie kanamam durmuyor die ben dedim alttan koyamam sonra dedi sana 200 ml değil 100 ml yazalım çünkü bu ilaç yan etkileri var dedim tm kullandim bi hafta beni sadece sarhoş etti sonra yine kanamam olunca gecenin bi vakti doktorumu aradim direk alttan al dedi aldim ama yarım saat yatıyordum yürürsen akıp gidiyor ben zamanında çok korktuğum için size de yardimci olmusturum ins bence 200 al alttan al