Hlmkrsln serklaj; rahim ağzı dikişi şükür ki kanamam falan yok. Doktor önlem olarak dikiş dedi. İlk gebelik kaybım 19 haftada olduğu için, bunda da 20. Haftayı bi görelim dedi haftada bi iğne, günde 3 de fitil yazdı. Hani kesede de enfeksiyon kaynaklı bi yırtılma olabilir yada rahim ağzı yetmezliği de olunca böyle bi tedavi yöntemi kararı verdi. Umarım acıklayabilmişimdir