Umutluanne1 hayırlısıyla tutunur inşaAllah bebişin sana benimde 3. Gün embriyosuydu bitane transfer edildi. Rahim kalınlığımı hiç sormadım söylemedilerde🤔 10. Gün evde dandik test yapmıştım pozitifi gördüm Allaha şükür ben şunları yaptım. Transfere kadar nar suyu içtim 1 bardak ( tarım kooperatifiinde satılan organik olanlardan)
1 tane avakoda yedim transferden bigün önce
Ananas aldım 5e böldürdüm transfer den sonra ilk 5 gün onları yedim ara öğünde( tutunmasına yardımcı oluyormuş diye okumuştum bi yerde) transfere kadar yürüyüş yaptım 8bin 10 bin adım rahmimi hareketlendirsin diye. Vitaminlerimi aldım düzenli bir şekilde, doktorun söylediği hapları tabi hiç ihmal etmedim bol bol dinlendim bol su içtim. Rabbim tez zamanda yüzünü güldürsün inşaAllah hayırlı haberler bekliyoruz 🥰