Umutluanne1 açıkcası şöyle oldu çokta yatamadım transferim ilk günün gecesinde acillik oldum gece bianda uykumdan uyandım şiddetli bir ağrıyla ağlaya ağlaya acile gittik ohss geçiyormuşum yani yerimde duramadım kısacası hatta o gece hem acıma hemde bebeğim tutunmadı diye ağladımfakat Rabbimden ümit kesilmez nasip etti çok şükür bende şaşırmıştım ümitsiz yapmıştım hatta testi hiç belirtimde yoktu belirti hiç arama yani bende sıfırdı.. ondan sonraki günler yatmaya çalıştım ama çokta yatalak olmadım öyle diyim 🤷🏻♀️ Ennn kısa zamanda inşaAllah Rabbim nasip eder 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Çok zor bir süreç Allah yardmcın olsun ben zorlandım yani zordu benim için maddi manevi..