Civcivinannesiii Umutluanne1 gidiyo canm kahvaltida yiyodum geri koyuyodum ben dolaba. Iki tane avakado yapsan yeter sana yarim yarim hesaplarsan
Umutluanne1 Civcivinannesiii aynen canım zaten o yaptığım bitene kadar embiriyonun tutunup tutunmadigi bellir olur . Tutunduktan sonra alisirsam tadına devam ettiririm zaten
Civcivinannesiii Umutluanne1 insallah tutuncak canim. Bide embriyo konurken elini karnina koy el mubdiu esmasini cek surekli. Oda sifa olur insallah🥰
Umutluanne1 Civcivinannesiii çekerim canım ilk transfer de o an a kapilinca hiç bişey okumak çekmek aklıma gelmemişti şimdi daha bilincliyim Ayetel Kürsi okuyup el mubdi çekerim canım bol bol 🤲hiç günler geçmiyor Çarşamba gelmeyecek gibi geliyor
Dmllale Rabbim sağlıklı sıhhatli evlat nasip etsin inşallah🤲 Herşey çok güzel olacak Allahın izni ile test günü hayırlı haberler alırsan bizi haberdar etmeyi unutma 💖🤲
Umutluanne1 Dmllale Tabiki haber ederim canım amiiin isteyen herkese sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin Rabbim 🤲😍sende mi transfer sürecindesin yoksa
Dmllale Umutluanne1 yok canım ben denedim tüp bebek tutmadı sonra boşverfim kendiliğinden gebe kalmışım 15 haftalık olduk Rabbim kucağıma almayı nasip eder inşallah🤲💖
Umutluanne1 Emineso yaaa seninde çok yeni inşallah tutunmustur canım bebeğin 🤲umarım güzel haberler verirsin
Umutluanne1 Dmllale yaaaa Rabbimin mucizesi işte çok sevindim senin adına umarım hayırlı ve sağlıklı şekilde kucağına alırsın 🙏😍
Kele-bekler1 Amin insallah canım anladımm8. Gün kan testinde çıktı yani heryerden 12 gün sonra diyorlar test verin yada yapın ama sanırım bende dayanamayıp 10. Gün yaparım gibi 😍Bitterimmm
Umutluanne1 Emineso Nasip canım yaaa Allah’ım bı daha yaşatmasın insallah 🙏hepimiz farklı şekilde imtihan oluyoruz iste
Beyzanurecer Umutluanne1 10 du benim de. Doktor transfer yapabiliriz dedi. 5. Gün embriyosu iki tane koyuldu hamdolsun ikisi de tuttu. Biri 5Aa diğeri 4ba kalitesindeydi. Şimdi 16 olduk. Rabbim size de nasip etsin bu duyguyu hayırlı bir şekilde.
Umutluanne1 Beyzanurecer Amiiin canım Allah razı olsun . Sende iki evladına da sağlıklı sıhhatli kavuş insallah 🙏😍😍
Umutluanne1 Aycicegim Anladim canım teşekkür ederim . Bu arada seni hatırlıyorum konuşmuştuk bı dönem . Nasılsın bebek nasıl doğuma ne kadar kaldı 🙏😍😍