Tugetpak Nisadmr2306 3 gün parol içtim bende hiç halim yoktu nasıl doğururum bu halde diye normalde kullanmazdım
Arzuuu İki gün boyunca 10 bin adım attım 40+0 da bügün doğurdum çok şükür yürüyüşün çok faydasını gördüm
Tugetpak Arzuuu ben gebeliğimin başından beri atıyorum plates yapıyorum bence zamanı vakti gelince geliyorlar :)
Elifbade bilgeilke ay ben Sezeryan doğum yapacağım halde 40hafta yi bekletiyor doktorum bj sknti olmadığı sürece senide bekletir canım meraj etme hemen almaz sezeryana belirti yok diye
Elifbade bilgeilke 39.hafta içindeyim şuan bendede hiç belirti yok 😁 ama belirti olsun olmasin çarşamba geliyor oğluşum sezeryanla 🤗 2.dogumum
Elifbade Nisadmr2306 korkma canim dönmez sezeryana ben Sezeryan doğum yapacağım halde doktorum bekletiyor beni 40.haftaya kadar 😁
Zumra55 Valla bizde 39+5 olduk deli gibi normal isteyen bir kişiliğim çok istiyoruz herhalde ondan olmuyor yürümedgiim yol yapmadigim temizlik kalmadı hiç tık yok pazartesi son kontrol bakalım ne olacak
Ceylanyusuf Nisadmr2306 aynı durumdayız canım bende 39 haftalık oldum ne sancım var ne de başka bişey
mrvhmz Mehtapaygen ne güzel doktor, benimki 40 ı bile bekleyemiyor herşey yolunda olmasına rağmen bi an evvel suni sancıyla doğurtmak istiyor 😒😒😒