Elenim nevarneyokk kuzum 33 haftalık 3.500 kilo olmuş 5 kilo çıkar diyor bnde dedım ki çıkmadan erken alın kuveze niye girsin dedı 20 Aralık bence 38 haftaya kadar
nevarneyokk Elenim Oooo 3,5 kilo mu 😀 Bende doktora gidince 34 haftalık olucam gün verse bari artık valla darlandım he 😀
nevarneyokk Tugceayse Ben soluma yatınca hissediyorum hep tekme gibi değil ama hep kayma ittirme gibi hissediyorum kuzum . Tatlı yediğimde falan kesin hissediyorum senin nasıl?
kalpatisi_ alparslanannesii1661 hahahahahahahah 😅😅 çok dizi izleyenler grubu 😅 ay pardon grup değil grup sevmeyiz biz dkdmkddödkkxmdmd
Tugceayse nevarneyokk benimde oyle hissediyorum ama oyle sürekli siddeyli tekmeler falan değil elimi koyduğumda falan kayıyor her elimi koyduğumda Bi kıpırtı var
Busra_Yildiz nevarneyokk okadar çok belirti var ki ay 😂 kocam bey de sürekli seyahate gidiyor yalnız doğurcam diye çok korkuyorum 😂😂
kalpatisi_ nevarneyokk hayatımda ilk defa gecelere akmış gibi hissettiğim gündü yargı mod on dkdmdkdmdkdmmsdöxöxödö
nevarneyokk Tugceayse Bebişin huyu öyle olabilir her şey yolundaysa korkacak bir şey olduğu sanmıyorum bide benim plesenta anterior o da yastık görevi görürmüş ve anne çok şiddetli hissetmezmiş hareketleri belki ondandır 😀
Busra_Yildiz nevarneyokk haftaya 35 oluyor işte 😂 haftaya ben doğururum bu sabırla sonraki hafta da sen artık 😂
kalpatisi_ alparslanannesii1661 ahahahahahahahahahahhaha perideye normal giren anormal çıkıyo zaten doğaldır kanka dkdmdmdmdmdm
nevarneyokk alparslanannesii1661 06 Angara buluşması diye post açıp mekanda bebelerle foto atmak ? Agagshgshs