Ytt @Gulnur-1997 sancıların nasıl açılmanın olup olmadığını hısedebiliyormusun kaç cm dedı doktor İnsallah kazasız belasız alırsınız kucağınıza
Gulnur-1997 Ytt 3 gün önce gittiğimde 1cmdi bugün gittim 2.5 cm dedi. Ağrı sancı hissetmiyorum sadece bebeği aşağıda çok hissediyorum resmen vajinamin üstünde hareket ediyor
sarptunamiz 33+3 olduk her an bebek doğacak gibi hissediyorum. Geçen hafta erken doğum riski için prulotun 2 iğne ve ciğer geliştirici 2 iğne yaptırdım. Şu ana kadar bir belirti yok. Hayırla sağlıcakla gelsin de sarılıp koklayayım.
Helpmee Pinarlina canım bende tam 33 haftalığım ve gece 1 saat boyunca düzensiz sancılandım heralde doğuracağım dedim yada bebeğin tam baş aşağı döndüğünü düşünüyorum Ama korktum yatamadım gelirse çok erken diye 🤦🏻♀️
sarptunamiz Helpmee Rahim kısalığı çıktı 2 kez farklı günlerde kanama oldu gün içerisinde durduruldu. Nst temiz çıktı. Kalp atışı gelişimi iyi dediler
nevarneyokk Pinarlina Amin İnşallah ya … Benimkilerde sıklaştı ve artık kasıldığında canımı yakacak kıvama geldi ama hala kısa sürüyor çok şükür
Busra_Yildiz nevarneyokk okadar çok belirti var ki ay 😂 kocam bey de sürekli seyahate gidiyor yalnız doğurcam diye çok korkuyorum 😂😂
marbling10 nevarneyokk döndüm canım 3 gün oldu. iyiyiz şimdilik valla daha hızlı geçiyor zaman, hem işe yaramış hissediyorum hem vakit geçmiş oluyor :)
marbling10 nevarneyokk tüm gün yuvarlanıyorum vakitte geçmiyo ben de öyleydim, evde yatmadığım iki yer kaldı, banyo ve mutfak :D geri kalan her odada yatıyordum. Oturulmuyor da :D yatmayayım oturayım diyorum yarım saat içinde yatay hale geçmişim farketmeden
Elenim nevarneyokk kuzum 33 haftalık 3.500 kilo olmuş 5 kilo çıkar diyor bnde dedım ki çıkmadan erken alın kuveze niye girsin dedı 20 Aralık bence 38 haftaya kadar