nevarneyokk 32+4, aksama sabaha dogurcakmis gb hissediyorum 😂😂😂 daha cok erken ama yalanci sancilar beni benden aldi. Bebegim superman sanki cok hareketli karnimda sekil kalmadi. Bazen asiri geriliuo sagdan soldan. Pazartesi randevim var 33+0 olcaz insallah nst ile bakarlar sancim olup olmaidgina. Ozellikle acilmam yada rahim kisaligim var m diye merak ediyorum.