Silaaa06 Bende Pazartesi Giriyorum Doğuma 38+5 te Allah Hepimizin Yardimcisi olsun korku yavastan sarmaya basladi :)
Selingg Sose21 Valla beni doktorumda 37+4 ye alalım dedi ben üç gün daha dursun 38 alalım dedim geç almaktansa erken alıyolar genelde bende anlamadım.
Husniye8 Sedefavc bende anlamdm cok erken geldi banada gelisme geriligi biraz var acaba ondanmı diye dusunuyorm
Sose21 Selingg ben kuvezden falan korkuyorum doktorum o zamana kadar 2.800 olur demisti ve yüzde 90 girmez dedi ama ben korkuyorum
Selingg Betl Lilayla doktoruna göre değişiyo bence ama genel olarak eğer planlı sezeryanda çoğu doktor 38. Haftanın içinde alıyo bebişi
Lilayla Kzlar bu günleri neye göre belirliyorlar acaba bazılarınız 38 öncesine doğum yapıyor anlamadım 😂 bende gün alcam salı günü 37+1 im. Nası gün verecek merak ediyorum. Herkese hayırlı sağlıklı doğumlar dilerim🥳
Selingg Sose21 valla beni normalde 37+4 ye alacaktı ben Küveze girermi dedim 39 haftalık olan bebekler bile girebilir dedi,bende 38 görim hiç değilse öyle alınsın dedim benimde lasılmam ve sancılarım oluyo
Sedefavc Sose21 Canim benimde akşamları kasilmalarim oluyo benim 2.sezerysn olacak bakalım cuma günü kontrolüm var 36+4de doktora gitmiş olucam acaba gün verir mi banada
Sose21 Selingg aynen banadabdoktorum öyle dedi 39 haftalık bebek bile girebilir diyince ben de tmm dedim bide yüzde 90 girmez diyince emin oldum