Çok korkuyorum bazen nefes alamıyorum nasıl olacak nefes alabilecekmiyim gibi sorular,bebeğime doktor iyi dedi ama hiç bileyim garantisi yok dedi ben ultrasonda baktım iyiydi eve gittin bişey oldu garantisi yok dedi böyle tuhaf oluyo insan içim gucıklandı bakalım Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah hepimiz sağ sağlim kurtuluruz inşallah🙏😘