Sedefavc Sose21 Canim benimde akşamları kasilmalarim oluyo benim 2.sezerysn olacak bakalım cuma günü kontrolüm var 36+4de doktora gitmiş olucam acaba gün verir mi banada
Sose21 Selingg aynen banadabdoktorum öyle dedi 39 haftalık bebek bile girebilir diyince ben de tmm dedim bide yüzde 90 girmez diyince emin oldum
Husniye8 Sedefavc bende anlamdm cok erken geldi banada gelisme geriligi biraz var acaba ondanmı diye dusunuyorm
Sedefavc Husniye8 genetik bunlar zaten her çocuk 3000ustu dogacak diye bişey yok 2800de çok iyi valla