Yanne Ben kasık ağrısıyla fark ettim gebeliğimi 14 haftalık oldum hala bel ve kasık ağrım geçmiyor ara ara yine oluyor çok tuvalete sıkışınca, çok ayakta kalınca vs. Geçen hafta ikili testin sonucunu alırken sordum doktora aşırı kasik ağrım oluyor diye; ilk gebeliğin korkma rahim hiç yaşamadığı değişiklikleri yaşıyor günden güne gelişiyor ve büyüyor, olması normal dedi içim rahatladı Allah’ın izniyle birşey olmaz güzelim içini ferah tut çokta yorma kendini 🌸❤️ hayırlısıyla kucağına almayı nasip eder inşallah Rabbim 🙏🏻