ikramomm Yanne öyle yaptım canım ama işte insan sürekli bebeğini düşünüyor 2 gündür sağ sola gidiyorum artık kontrole kadar yatıcam 🥺
Ebrarbilir S1e2l3i4 S1e2l3i4 merhaba bende 6+1 deyim geçen hafta ve bu hafta benim de oldu gittiğim doktor normal olduğunu söyledi yerleşme kanaması. Fakat progestan fitil kullanmaya başladım ben 3. Aya kadar kullanacağım.
S1e2l3i4 Anladım doktorumuzla konuştuk pazartesi gelin bakalım dedi peki alttan hiç muayne ettilermi yoksa ultrasyonlamı baktılar aca sizde nasıl oldu anlaşıldı açıkcası