123buserabia123 Evet bana da o ilacı verdiler, sancılarım epey azaldı. Eve gönderiyor beni de bugün, bir de fitil verdi evde kullanmam için, bol su iç, dinlen çok dışarda gezme dedi, inşallah 2-3 hafta daha idare etsek çok iyi olacak. Allah size de bebeğinize güzel ve zamanında bir doğum nasip etsin inşallah ❤️