ElifSencan123 Benim bel ağrım oluyor çok, karnımdaki kasılma ve sertleşmeyi hissediyorum. Bu sabah epey azaldı. 2.460 gram olmuş bebeğim, eğer şiddetli devam ederse kasılmaların yarın alalım, bebeğin de gayet büyük sağlıklı, kasılmalarla anne karnında durması da zararlı dedi. Bugün daha gelmedi kontrole. Doktorlarımıza güvenicez artık onlar ne derse o 😔 hakkımızda hayırlısı olsun, gelseler de inşallah yaşarlar iyi tarafından bakalım biz ne kadar yıpransak da