Flz Benim karnımda kasılma ve sertleşme oldu. Bir de bel ağrım oldu. Normal diye düşünmüştüm ben bunları artık 34.haftamda olduğu için, ama nst’de bunların sancı olduğu görüldü. Bir de bebek çok fazla vajinamı ittirmeye başlamış, rahim ağzı iyice kısalmış 11 mm’ye inmiş benim.