Arkadaşlar evde doğurun, hatta cocuklarınızı büyüyünce okula da göndermeyin evde öğrensin okumayı. Ama lütfen hastanede doğum yapacak kişilere hastaneler şöyle böyle yok riskli yok bebegin omzu cıkmış tarzı şeyler yazmayın. Ayrıca insanları cahil ve sürü olmakla itham etmeyin. İnsanlar sizin iyiliğiniz için birşeyler söylüyor. Ne istiyorsanız onu yapın