ElifAkaln siz hayırdır neye atarlandınız? Bi sakin. Kimse Dr lar hayrına yapıyor demedi zaten. Elbette her muamelenin karşılığı olacak. Fakat ebeler ekstra para almak için bu işi yaygınlaştıtmaya çalışıyor. Hastanede aldığı para ile bu bir mi? Bunu demek istedim ben. Ayrıca kim nasıl isterse öyle yapsın ben fikrimi söyledim. Yine söylüyorum fikrimi, hiçbir ebe bence Dr kadar bilgi ve tecrübe sahibi değildir.