@csema yaaaaa teşekkür ederim moral oldu 😊 ben de cavide ebeyle yapıcam eğer kesin karar verirsem. Hastane enfeksiyonundan bihaberler hatta yorumlarda gördüyseniz otel gibi hastaneler baş dök yala yazmış, Allahım cevap bile vermedim, enfeksiyondan bahsettiğimde de ücra hastanelerdir onlar yazmışlar. Oysaki hastane ölümlerinin çoğu enfeksiyondandır. Ben evde panik olur muym bilmiyorum, ama ben ilk Doğumda hastanede aşırı stres oldum, doktor gelip gidip daha bebek yukarda deyip gitti hiç yönlendirmedi mahvoldum çok kötü geçti