Bende evde doğurmak isterdim aslında ama şöyle doktorum evdeki gibi rahat doğum yaptıracak bir doktor ona güvenim sonsuz şöyleki ben istemekçe istersen çatala çıkmadan istediğin pozisyonda doğur diyen ,bebek doğana kadar bekleyen ben istemedikçe bebekte sıkıntı olmadıkça doğumu kendi başlatmayan gel şöyle yapalım doğum başlasın böyle yapalım doğum başlasın gibi ilerisini görüyormuş gibi yok bebek kakasını yapar şöyle böyle diyerek stres yaptırmayan müdahale etmeyen vakti gelince gelsin diyen ,çatın dar doğuramassın , kilosu çok doğuramassın demeyen doğum anında bebeğe göre şekillenen , ben istemedikçe suni sancı vermeyen rutin epizyotomi yapmayan ,kordunu kan akımları bittikten sonra klempleyen ,hastaneden plesantanı alabilirsin toprağa gömebilrsin diyen , ben istemedikçe ilaç vermeyen , alışılmışın aksine rutin şunu şunu kullan değilde tahlillerime bakıp o şekilde tedavi uygulayan, her kararıma saygı duyan beni rahatlatan mükemmel bir doktor o yüzden evde doğum yapmış kadar özgür olacağıma inanıyorum hastanede ve doktorumla doğum yapacağım allah nasip ederse tabiki sende eğer böyle bir doktor bulursan evde veya hastanede istediğin yerde istediğin şekilde yapabilirsin karar senin ebeye güveniyorsan onun ile yap bu konuda kimse kimseye karışamaz fikirlerine saygı duyuyorum eğer bende böyle bir doktor bulamasaydım ebeyle evde yapmayı çok isterdim çünkü bazı doktorlar gerçekten insanı strese sokuyor gebelikte en önemli şey güvendiğin bir doktor benim doktorum sezaryan istiyorsan ve kararlıysan ısrar etmez ama sonuna kadar normali savunur kaderde ne varsa onu yaşayacaksın fikirlerinde kararlı ol kimseye sorma başladığın yolda devam et ve dua et rabbim en güzel şekilde evladına tek nefeste kavuştursun 🥰 kendi fikrim istediklerine saygı duyan bir doktor bulabilirsen onunla birlikte hastane yap ama yoksa ebeyide tercih edebilirsin son karar senin stressiz doğum yapmak senin elinde buda net şekilde güveneceğin kişilerle olur yani sorun aslında (ebe ile evde doğum )( doktor ve hastanede doğum )değil sen kimde rahat ediceksin en önemlisi bu fikirlerine kararlarlarına kim saygı duyacak en öenmlisi bu ! Mevlam neyler neylerse güzel eyler ! Rabbim rahat bir şekilde tüm anneleri keşkesiz doğumla evladına kavuştursun 🤗