butterfly4 O zaman bebek aşılarını da yaptırmayın bebek kızamık ya da zehirli ishale düştüğünde de hastaneye götürmeyip evde ot çöple şifa bekleyin. Bakın tedbirini alacaksın taktir allahın. Çağa ayak uydurmak zorundayız. Şuan ki şartlar bu.
Eski insanlar organik beslenirdi sütü yoğurdu peyniri kendi yapardı kahvaltı da çökelek ve zeytin yerlerdi hadi şimdi kızartmasız sucuksuz yok efenim sosis olmadan Nutella, hellim olmadan kahvaltı yapın eee nerde kaldı sağlık hop aldık tüm katkılı şeyleri bunun geri dönüşü hastalık işte. O insanlar sağlıklıydı şimdi ki nesil öyle değil en ufak ağrının altından neler çıkıyor, doğum anında ki komplikasyonları bilemezsiniz cahil değilsiniz gördüğüm kadarıyla bu kadar kadın da sizin için konuşuyor yanlış yapıp dönülmez kararlar vermeyin diye